עיצוב גינות פרטיות

חברת פתאל בעלת נסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום עיצוב ותכנון גינות פרטיות קטנות או גדולות.

גינות הן פינות חמד שימושיות ונעימות, שיכולות לשדרג את איכות החיים ונראות הבית כולו, במידה ועושים בהן שימוש נכון ופונקציונלי.

בעזרת שירות תכנון, עיצוב, שיקום והקמת גינות נוי שמעניקה חברת פתאל, תוכלו להבטיח עבורכם גינה שהיא ״גן עדן״ פרטי, מקום מפלט ו/או אירוח נעים ואסתטי.

    גינה מעוצבת עם ספה ליצירת פינת ישיבה עיצוב צמחייה בכניסה לבית גינה קטנה בליווי של בריכה מלכותית ופינת ישיבה גינה מעוצבת גדולה עם שביל חצץ ופינת ישיבה מעוצבת שילוב אבני מדרך בעיצוב גינה קטנה עיצוב תחב סלעי בגינה גדולה גינה מעוצבת הכוללת מדשאה גדולה, עצים ואבני מדרך

חברת פתאל מתמחה ועוסקת מזה שנים בעיצוב ותכנון גינות פרטיות מסוגים שונים. בעודנו מעצבים גינות קטנות, אנו מקפידים פי אחת וכמה על כל החלטה שמתקבלת בתהליכי התכנון וקבלת ההחלטות העיצוביות.

אנו מעניקים שירותי תכנון ועיצוב על ידי מעצבי סביבה מקצועיים ומוסמכים, אשר לוקחים בחשבון את כלל השטח ו״מעבדים״ אותו תוך חלוקה נכונה לאזורי נוי וצמחייה, ולאזורי ישיבה ואירוח.

בנוסף לבחירה מקצועית של סוג הצמחייה, אנו מציעים בתכנון אלמטים עיצוביים ופונקציונליים לתחזוק השוטף. כלל התהליך וקבלת ההחלטות נעשים בהתאם לרצונות הלקוח, תוך התאמה לתקציב עימו הוא מגיע.

נשמח להיפגש עמכם, להכיר את הסגנון שלכם והצורך שלכם, ולהכווין אתכם לעיצוב האידיאלי שישדרג את הגינה שלכם ויהפוך אותה לפינת חמד מרגיעה ומרהיבה.

שאלות נפוצות בנושא עיצוב גינות פרטיות

האם ניתן לשלב בין גינה צבעונית ופרחונית, לבין גינה פונקציונלית שמתאימה לאירוח?

כמובן. תכנון נכון ומקצועי של גינה נעשה בהתאם לצורך הלקוח. אנו משלבים בתהליך העיצוב וההקמה את הצרכים הספיצים של הלקוחות שלנו, ומקבלים את כלל ההחלטות לאורם.

מהי עלות שירות של עיצוב גינות מקצועי?

עלות השירות שאנו מציעים משתנה ממקרה למקרה, בהתאם לנתונים הקיימים בשטח והבחירות שנעשות. נשמח להיפגש עמכם לפגישת ייעוץ והיכרות במהלכה נבין את הצורך, נראה את הנתונים הקיימים ומשם נוכל לבנות הצעת מחיר קבועה מראש והוגנת.

האם ניתן לעצב גינה בכל תקציב?

אנו מקפידים לעצב את הגינות בהתאם לתקציב של הלקוח. כלומר, לקוח שמגיע אלינו עם תקציב ספצפי יזכה להצעות עיצוביות שעומדות בתקציב בלבד.

מה היתרון בגינה פרטית שעוצבה על ידי גורם מקצועי ומוסמך?

ישנם יתרונות רבים המקבלים ביטוי עיקרי מעצם הידע המקצועי וההתאמה בין כלל האפשרויות והבחירות לבין אופי הלקוח והצורך שלו. גורם מקצועי יידע לעצב גינה שתשמש את הלקוח בצורה הטובה ביותר, תענה על משאלותיו ותאפשר לו לתחזק אותה היטב גם בהמשך.

הטיפים שלנו לעיצוב גינות

חלוקה לאזורים

כשניגשים לעיצוב ותכנון גינה, חשוב לחשוב על הצורך שזו תמלא עבורנו; האם נרצה שתהיה אזור המתאים לאירוח, האם נרצה שתהיה קישוטית בלבד, האם נרצה לגדל בה עצים ושיחים שייתנו תפוקה ועוד.

בחירת הצמחייה

בעיצוב ובחירת צמחייה, חשוב להכיר סוגי צמחייה שונים ולדעת להתאים את הצמחייה המתאימה לתנאים בשטח; גינה שטופת שמש תיאלץ בחירת צמחייה מסויימת שאינה מתאימה לגינה מוצלת. בחירה נכונה ושקולה של הצמחייה תחסוך מכם עוגמת נפש או צמחייה נבולה, הנובעים לרב מבחירה לקויה של הצמחים ולא בהכרח מטיפול לקוי.

עיצוב הגינה

אנו ממליצים ללקוחות שלנו לעצב את הגינה שלהם בהתאם להיכרות שלהם עם עצמם, כלומר; עבור לקוחות שרוצים מימינום תחזוקה בשוטף, אנחנו מתאימים עיצוב פונקציולי ייחודי שלא יחייב אותם להתעסקות וטיפוח מוגזמים במהלך השנה. הבחירות וההתאמה בין העיצוב חשובים גם מבחינת החשיבה לעתיד על אופן התחזוק.

סגנון ואופי

בעיצוב גינה פרטית חשוב להבין את הסגנון והאופי שאנו רוצים שתקבל; האם להתמקד בצמחייה פרחונית וצבעונית, צמחייה ירוקה, צמחייה סבוכה ועוד.

הצורך הכללי

מעבר לצורך אסתטי, עיצוב מוקפד ומתוכנן של גינה הנעשה בצורה מקצועית יכול לענות על צרכים של ממש: למשל הצורך בפרטיות. ישנן טכניקות יצירת פרטיות הנעשות בצורה טבעית עם הצמחייה הנכונה, ואינן מחייבות למשל גדר בנויה.