גינות חסכוניות במים

ההתקדמות הבלתי פוסקת של טכנולוגיה מסוגים שונים הגיעה כמובן גם אל תחום הנדסת הסביבה ומקבלת ביטוי רב בעיצוב מקצועי וחכם של גינות.

גינה חכמה היא גינה המבוססת על חשיבה לטווח ארוך, במטרה לנצל ככל האפשר אנרגיה טבעית ולחסוך באחזקה שוטפת ובהוצאות כספיות בהמשך.

    גינה של בית בעיצוב על ידי ושביל עץ משולב עם דשא ועצים גינה חסכוניות במים גינה של בית בעיצוב על ידי ושביל עץ משולב עם דשא ועצים קערת שתילה גדולה על חצץ מעוצב שיחים שונים ועץ לימון גינה גדולה עם עצים ושיחים שונים ושולחן ברזן עם כיסאות בצבע לבן גינה חסכוניות במים גינה בבית פרטי עם שביל אבנים, עצים ושיחים שונים

אנו בחברת פתאל מתמחים ומתמקצעים מזה שנים בעיצוב גינות חכמות, ומעודדים לקוחות לכיוון בשל שתי סיבות עיקריות: האחת היא חיסכון במים, והאחרת היא חסכון במשאבים והקטנת הוצאות בהמשך.

השירות שאנו מעניקים כולל מחשבה מעמיקה לא רק על עיצוב הגינה, אלא גם על רמת התחזוק וההוצאות שהגינה מחייבת בהמשך, ובהתאם לכך תכנון פונקציונלי חכם וחסכוני המנצל בצורה טבעית אנרגיה.

הידע שלנו בתחום מתבטא בבחירת צמחייה שלא זוללת מים, התאמת מערכות השקיה חסכוניות, ניצול נכון של משאבי הטבע ושלל טכניקות נוספות שפתחנו.

אנו משלבים בעבודה חומרי גלם איכותיים ועמידים עם אורך חיים רב, אביזרי נוי טבעיים וחסכוניים שלא צורכים חשמל, ועוד.

חברת פתאל מציעה לכם שירות מקצועי ואיכותי בעיצוב והקמת גינות חכמות, ובכך לאפשר עבורכם יצירת פינת חמד יפהפייה, חסכונית ונעימה עם מינימום השקעה כספית בעתיד.

שאלות נפוצות בנושא גינות חסכוניות במים

מהי עלות השירות של עיצוב גינה חכמה?

אנו בחברת פתאל לא מאמינים במחירים קבועים מראש, היות ואנו רואים כי הצורך ונתונים כמו שטח ודרישות משתנים מאוד ממקרה למקרה. לפיכך, אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ במהלכה נבין את הצורך והתקציב, ונסיק את העלות.

 

האם הוצאה חד פעמית על גינה חכמה באמת חוסכת הוצאות כספיות בעתיד?

חד וחלק כן, כמובן אם העיצוב נעשה בצורה חכמה ואיכותית. במידה וגינה חכמה אכן מעוצבת על ידי גורם מקצועי בר נסיון, ההוצאות הכספיות בהמשך מתמזערות משמעותית, כמו גם זמן ההשקעה בתחזוק.

האם גינה חכמה מבוססת על צמחייה מלאכותית?

לא בהכרח, והדבר נתון לשיקולכם. אנו מאמינים בתכנון חכם של צמחייה ״חסכונית״; כלומר, בחירת צמחים שאינם זוללים מים, התאמת מיקום הצמחייה במיקום נכון בהתאם לחשיפה לשמש ועוד. אנו בעלי נסיון רב בתכנון גינות חכמות, והמעצבים שלנו חושבים על פתרונות בכל פעם מחדש, בהתאם למקרה הספצפי.

האם שירות עיצוב גינה חכמה כולל גם עיצוב אסתטי, ושילוב אלמנטים של נוי?

אם רוצים, בהחלט. אנו מעניקים שירותי עיצוב ותכנון גינות חכמות מבחינה פונקציונלית ופרקטית, אך בהחלט משלבים את העבודה בעיצוב אסתטי והרמוני תוך שימוש באבנים, סלעים, מפלים, כדים, עץ ועוד- בהתאם לבחירתכם.

הטיפים שלנו לעיצוב גינות

השקעה חד פעמית

אם אתם אנשים אקולוגיים, שמעודדים חסכון במים ובנוסף מעדיפים להשקיע באופן חד פעמי הוצאה שבהמשך ובעתיד תחסוך לכם, אנו ממליצים לכם בחום לשקול עיצוב גינה חכמה.

עלויות ומחירים של גינה חסכונית

בעיצוב גינה חכמה מוטב להבין היטב את העלויות שצצו מהגינה הקודמת שהיתה לכם. ככל שתשתפו אותנו יותר במלאכת התחזוק והעלויות שהגינות הקודמות עלו לכם, כך נוכל למזער אותם ככל האפשר בעזרת התכנון החכם.

החלטה על אלמנטים עיצוביים

חשוב להחליט מראש על אלמנטים עיצוביים חסכוניים ולשקול אותם, כמו: הקטנת אזור הדשא אם בכלל להשאירו, החלפה בדשא סינטטי איכותי וחסכוני, או ריצוף דק

תיאום ציפיות

מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ עם דרישות ורעיונות לגבי הגינה שתרצו להשיג; אווירה רצויה, סנגון עיצוב, מטרה פונקציונלית ברורה ועוד.